Τετάρτη 22 Οκτωβρίου 2014

Tony Oursler_Inversion,Papagiannopoulou


 
       


Από την αρχή της ενασχόλησης μου με το συγκεκριμένο έργο είχα συσχετίσει την ψυχολογία της φιγούρας με το βίντεο που ακολουθεί. https://www.youtube.com/watch?v=dcS9SCM5Phs Μέχρι στιγμής δεν υπήρξε καμία αναφορά ως προς αυτό γιατί δεν επιθυμούσα να εγκλωβιστώ και εγώ αλλά και η παρουσίαση του έργου σε μια συγκεκριμένη ασθένεια- ψυχική διαταραχή. Παρόλα αυτά και ύστερα από την ανάλυση του έργου τείνω να εξακολουθώ να βρίσκω στοιχεία τα οποία θα μπορούσαν να μεταφραστούν με κάποιο τέτοιο τρόπο, όμως αυτή τη φορά λιγάκι πιο συνειδητοποιημένα. Η παρότρυνση των υπολοίπων να "βάλω στο παιχνίδι" και τη γυναικεία φιγούρα, ύστερα και από την ανάλυση, μου φαίνεται πλέον πιο αναγκαία κυρίως γιατί συνειδητοποίησα πως μέσω της γυναικείας φιγούρας γίνεται πιο έντονη και κατανοητή η "κατάσταση" που βιώνει η αντρική φιγούρα. Αν εκείνη δεν υπήρχε ίσως να μη μπορούσαμε να μιλήσουμε για αντίστροφες καταστάσεις. Τελικά θεωρώ πως θα μπορούσα να συνεχίσω το θέμα μου στηριζόμενη στην αίσθηση που  μου έδωσε ο δημιουργός του έργου ότι δεν είναι απόλυτος για την ύπαρξη του ορθού και του αντίστροφου, όπως πιθανότατα και για άλλες καταστάσεις που θα μπορούσαν να έχουν χωρική σημασία, μέσα-έξω, πάνω-κάτω, αλήθεια-ψέμα, αλλά ταυτόχρονα όλα αυτά να είναι απόρροια της ψυχικού κόσμου της φιγούρας μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου