Κυριακή 12 Οκτωβρίου 2014

Tony Oursler_Inversion,Papagiannopoulou


12 σχόλια:

  1. πολύ ενδιαφέρουσα αρχή, ίσως ήθελα λίγο μεγαλύτερη έμφαση στο λόγο της απόρριψης της κούκλας. Όπως ειπώθηκε και στο μάθημα ίσως σε βοηθούσε η ασχολία σου και με αυτήν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ενδιαφέροντα και τα δύο σενάρια. Θα σε βοηθούσε ο συσχετισμός της κούκλας που έχεις επιλέξει με τη γυναικεία μορφή που υπάρχει στο έργο τέχνης. Νομίζω πως με αυτόν το συσχετισμό ίσως πάρεις στοιχεία και για το περιβάλλον της ανδρικής κούκλας που επέλεξες και τη σχέση της με αυτό. Προσωπικά μου βγάζει πως νιώθει ότι δεν ανήκει στο «συμβατικό» περιβάλλον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η αντίστροφη ψυχολογία είναι πράγματι κάτι που δεν θα μου περνούσε από το μυαλό βλέποντας το έργο και τελικά θεωρώ πως αυτή η οπτική έχει πολύ ενδιαφέρον και από άποψη σεναρίου και από άποψη χώρου. Το εξαιρετικό που κάνεις είναι ότι στα δύο σενάρια που έφτιαξες συμβαίνει το εξής μαγικό: δυσκολεύεις και διευκολύνεις ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ την κούκλα που επέλεξες. Στη μεν πρώτη, τη βοηθάς να βλέπει ψιλο-φυσιολογικά με την οπτική της γυναικείας κούκλας, αλλά την δυσκολεύεις σε ότι έχει σχέση με το δικό της επίπεδο ενώ στη δεύτερη την φέρνεις στο επίπεδο της κούκλας αλλά της γυρνάς την οπτική. Με λίγα λόγια αυτός ο "άνθρωπος" όπως κι αν προσπαθεί να φτιάξει τη ζωή του, όλα γίνονται στραβά!

    Αυτό που είπα έχει μια σχετική επαφή με την αντίστροφη ψυχολογία, από την άποψη του ότι σαν άνθρωποι, καμιά φορά, μόνοι μας δεν ευχαριστιόμαστε με τίποτα και με καμία αλλαγή στη ζωή μας και τελικά τη γρουσουζεύουμε. Και από την άλλη, η ίδια η ζωή μας ταλαιπωρεί επίτηδες αν όντως ο στόχος τον οποίο εμείς κυνηγάμε, ή το σκηνικό στο οποίο εμπλεκόμαστε, δεν είναι σωστά!

    Τέλος, άλλο ένα σκηνικό που μου θυμίζει πολύ αυτά τα σενάρια που δημιούργησες είναι αυτό το ΥΠΕΡΤΑΤΟ βιντεάκι. Μην το κατακρίνεις με την πρώτη. Δες το με ανοιχτά μυαλά!!

    https://www.youtube.com/watch?v=dcS9SCM5Phs

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασίλη πίστεψε με αυτό το βιντεάκι ήταν το ορώτο πράγμα που σκέφτηκα όταν είδα το έργο!!!!

      Διαγραφή
    2. Εντάξει! Σηκώνω τα χέρια και αφήνομαι στην έμπνευσή σου!!! :D

      Διαγραφή
  4. Βρήκα πολύ ενδιαφέρουσα την οπτική σου και το ότι μετέφρασες την αντιστροφή ως ψυχολογικό αποτέλεσμα. Νομίζω ότι θα είχε μεγαλύτερο ενδιαφέρον αν επέκτεινες αυτή σου τη σκέψη για ολόκληρο το έργο... Με βάση τη δυναμική αρχή που έκανες είμαι σίγουρη πως θα προκύψει ένα ενδιαφέρον αποτέλεσμα ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θα μπορούσες να πας ένα βήμα πίσω στην ανάλυση του έργου και όπως αναφέρθηκε παραπάνω να μην αποκλείσεις τη δεύτερη φιγούρα. Η δεύτερη κούκλα θα μπορούσε να παίξει δευτερεύοντα ρόλο αποτελώντας απλά ένα στοιχείο του χώρου αλλά πιθανόν οι δυο φιγούρες να έχουν και κάποια σχέση αλληλεπίδρασης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Βρίσκω εξαιρετικά ενδιαφέρον το 2ο σενάριο!!! Αντίστροφη ψυχολογία - ανεστραμμένη αντίληψη , νομίζω πως αν οριοθετηθεί με ευστοχία θα είναι πολύ εντυπωσιακό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Θεωρώ πολύ ενδιαφέροντα και τα 2 σενάρια, με ιδιαίτερη προτίμηση στο β! Το αντίστροφο στην ψυχολογία, όπως το απέδωσες, είναι ένα στοιχείο που το συναντάμε συχνά σε πολλά επίπεδα. Ένα παράδειγμα που μου έρχεται στο μυαλό είναι ορισμένα ψυχολογικά προβλήματα που προκαλούν διαφορετικό τρόπο αντίληψης των πραγμάτων, άρα και του χώρου. Επιπλέον, θα πρότεινα να εντάξεις στο παιχνίδι και τη δεύτερη φιγούρα του έργου, καθώς μπορεί να προκύψει πιο ενδιαφέρον υπόβαθρο! Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Προσωπικά το έργο μου θυμίζει την ταινία "upside down" (https://www.youtube.com/watch?v=XtixqUXid9A) όπου πιστεύω ότι θα μπορούσε να σου δώσει κάποια εναύσματα για το πως έχει αντιμετωπίσει κάποιος άλλος ένα παρόμοιο θέμα. Επίσης, αν και ενδιαφέροντα τα σενάρια, θεωρώ ότι έχεις βασιστεί πολύ στην τοποθέτηση της φιγούρας και λιγότερο στην μορφή της, αν συνδύαζες και περισσότερα στοιχεία, θα μπορούσε το σενάριο να αποκτήσει πιο συγκεκριμένη διάσταση και να σε βοηθήσει και εσένα να προχωρήσεις πιο εύκολα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Έξυπνη ιδέα η αντίστροφη ψυχολογία! Συμφωνώ με όλα τα παραπάνω. Δε νομίζω ότι σε διευκολύνει να διαχωρίσεις τις φιγούρες μεταξύ τους, αντιμετώπισε τις ως σύνολο. Επίσης, θα σου πρότεινα να σταθείς στο σχολιασμό που έγινε στο μάθημα και να δώσεις σημασία και στις λεπτομέρειες, π.χ. στήριξη, χρώματα. Αυτό που ίσως θα έψαχνα παραπάνω είναι η υπόνοια του δεύτερου συστήματος αναφοράς – Έχουμε δύο πηγές φωτός, κανονική σκιά και στις φιγούρες, οπότε δεν πρόκειται για κάτι ανάποδο, απλά είναι «ορθό» με βάση το δικό του σύστημα αναφοράς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Θεωρώ ότι το σενάριο β μπορεί να οδηγήσει σε ενδιαφέροντα χωρικά αποτελέσματα! Ωστόσο θα ήθελα να σου προτείνω να αναλύσεις όλο το αρχικό έργο καθώς τα συμπεράσματα που θα προκύψουν ίσως σε βοηθήσουν περισσότερο (συμφωνώ με τη martha για τη σχέση αλληλεπίδρασης ανάμεσα στις δύο φιγούρες). Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή