Τρίτη 14 Οκτωβρίου 2014

141013_gounta_chen yu


10 σχόλια:

  1. ενδιαφέρουσα αρχή, θα μπορούσες ίσως να το συσχετίσεις με την εποχή της μαζοποίησης που μας κατακλύζει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα σε βοηθούσε να μην εγκλωβιστείς σε αυτό που φαινομενικά βλέπουν και αντιλαμβάνονται τα μάτια... εννοώ να ελευθερώσεις το μυαλό σου και να δει πίσω από την εικόνα ! Να σκεφτείς δηλαδή τι μπορεί να ήθελε να δηλώσει ο καλλιτέχνης .. Ίσως θα σε βοηθούσε να δεις και άλλα έργα του καλλιτέχνη προσπαθώντας να καταλάβεις την λογική του ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θα είχε ενδιαφέρον να εμβαθύνεις περισσότερο στο χαρακτήρα που διαφέρει. Τι μπορεί να τον έκανε να κοιτάει αλλού/να διαφέρει? Γιατί οι υπόλοιποι δεν κοιτάνε? Πως αντιλαμβάνονται οι μεν και οι δε τον κόσμο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θα μπορούσες να προχωρήσεις μέσω της σύγκρισης ανάμεσα στη διαφορετική φιγούρα και μια από τις πανομοιότυπες αιτιολογώντας τη διαφορετικότητα τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θεωρώ πως το έργο μπορεί να σου ανοίξει εύρύ πεδίο προβληματισμών και σκέψεων. Σε αυτό ενδεχομένως θα βοηθούσε η αναζήτηση στοιχείων που ο καλλιτέχνης διαπραγματεύεται σε όλα του τα έργα, μέσα από η μελέτη ορισμένων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Οι επαναλαμβανόμενες φιγούρες και η έννοια του κλόνου μου θύμησε έργα του Έλληνα ζωγράφου ( κι όχι μόνο) Γιάννη Γαϊτη. Αναφέρομαι σε ένα κείμενο σχετικά με το έργο του που ίσως εντοπίζονται κάποια κοινά σημεία: σχηματοποιημένες μορφές πολλαπλασιάζονται και ενοποιούνται με αποτέλεσμα τη δημιουργία ανθρώπινων τοπίων. Ο ομαδοποιημένος κόσμος, η μηχανοποιημένη κοινωνία, η απόλυτη επιβολή της ποσότητας στην ποιότητα γίνονται καθρέφτης της εποχής. Η ειρωνική διάθεση του καλλιτέχνη φάινεται πως μεταπλάθεται σε κριτικό πνεύμα, καθώς μας δίνει, έναν κόσμο χωρίς πρόσωπα, σε ένα χώρο που μας συνθλίβει και με τον άνθρωπο να φαίνεται ανήμπορος να δαμάσει δυνάμεις που έφερε κοντά του. Σωστή η παρατήρηση της Μαρίας στο να εμβαθύνεις περισσότερο στο χαρακτήρα που διαφέρει και στο γιατί συμβαίνει αυτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ίσως σε βοηθήσει και ο χαρακτήρας πάνω αριστερά, ο οποίος φαίνεται να ανοίγει τα μάτια του, σαν να αντιλήφθηκε την αλλαγή. Πώς δηλαδή μία αλλαγή επηρεάζει σταδιακά το σύνολο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Για κάποιο λόγο, εγώ το μετέφρασα λίγο ανάποδα. Θεώρησα ότι η φιγούρα αυτή πιτσιλίζεται από το ό,τι υγρό είναι αυτό, επειδή ΤΟΛΜΗΣΕ να κάνει κάτι διαφορετικό από τις υπόλοιπες, να γυρίσει δηλαδή το κεφάλι. Και αυτό θα σήμαινε ότι στην εποχή μαζοποίησης είναι όλα τόσο δρομολογημένα που ακόμα και η ίδια η ατυχία θα σε χτυπήσει αν κάνεις κάτι διαφορετικό! Μια ματαιότητα τα πάντα με λίγα λόγια, ασύδοτη "γκαντεμιά", που λέμε, σε έναν "ρέμπελο" χαρακτήρα!

    Κ¨ατι τρεχει με τους φωτισμούς σε κάθε φιγούρα?? Μήπως είναι λίγο διαφορετικοί?? Δεν ειναι αυτο που λέμε Copy-Paste.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συμφωνώ πως πρέπει να εμβαθύνεις περισσότερο στο σκοπό του καλλιτέχνη και στο τι αισθήματα προκαλεί σε εσένα. Επίσης μου κάνει μεγάλη εντύπωση πως η αλλαγή και το τυχαίο συμβάν επηρεάζει μόνο τον χαρακτήρα που το δέχεται. Κανείς άλλος δε φαίνεται να ενδιαφέρεται, ούτε να αλλάζει τη ρουτίνα του για αυτό. Ίσως και αυτό το κομμάτι θα μπορούσες να το ψάξεις λίγο παραπάνω. Καλή αρχή, ωραία επιλογή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Περιεκτική και εύστοχη παρουσίαση-ανάλυση.Νομίζω ότι το στοιχείο της επανάληψης και το στοιχείο της αφύπνισης- ανατροπής μέσω του νερού αποτελούν τα σημεία που θα μπορούσαν να σε εμπνεύσουν ώστε να δημιουργήσεις το χώρο της φιγούρας σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή