Διαβάζοντας την ανάλυση σου μου γεννήθηκε η σκέψη πως ο βιβλιοθηκάριος-χαρακτήρας έχει οικουμενικό χαρακτήρα. Είναι ο κάθε άνθρωπος που κουρασμένος από την ατέρμονη αναζήτηση νοήματος στη διάρκεια του βίου του πλησιάζει στο τέλος της ζωής του αναζητώντας την ηρεμία. Μπορείς να σκεφτείς το χώρο στις διαφορετικές φάσεις της ζωής του που αναζητά διαφορετικά πράγματα το νόημα της ζωής του αρχικά, τη γαλήνη αργότερα.
Πολύ ωραία η παρουσίαση του έργου και ενδιαφέροντα τα συμπεράσματα- ερωτήματα στα οποίς καταλήγεις και με τον καιρό θα απαντηθούν. Μέσα από το έργο του Borges περιγράφεται κάθε άνθρωπος και η περιπλάνηση του στον κόσμο. Ορισμένες πρώτες απαντήσεις ίσως βρεθούν αν προσδώσεις ορισμένα χαρακτηριστικά στον χαρακτήρα σου- βιβλιοθηκάριο ( π.χ. ανήσυχο πνεύμα άρα και επιθυμία ικανοποίησης των πνευματικών του ανησυχιών).
Μου αρέσει πολύ το κομμάτι που αναφέρεσαι στη συσχέτιση με τις μέλισσες. Είναι πολύ ενδιαφέρον ο τρόπος που οργανώνονται και συστηματοποιούνται. Στη σημερινή εποχή η πληθώρα των πληροφοριών και των απαιτήσεων απαιτεί συστηματική οργάνωση(μηχανοργάνωση, μηχανογράφηση, ''τακτοποίηση'', συστηματικοποίηση). Νομίζω πως όπως και να συνεχίσεις το θέμα θα ήταν χρήσιμη μια αντίστοιχη λογική αναπαραστασης συστηματοποιημενη με διαγράμματα και οργάνωση της πολυπλοκότητας. Επίσης να πω , εξαιρετική παρουσίαση με χαρακτήρα.
Βρίσκω πολύ πετυχημένη την περιγραφή που κάνεις μέχρι να αποδώσεις τις ερωτήσεις-συμπεράσματα. Κατά τη γνώμη μου τα ερωτήματα αυτά μπορούν να απαντηθούν με πολλούς τρόπους γι αυτό θα πρέπει ίσως εσύ να δώσεις το δικό σου στοιχείο σε όλη την ιστορία και παρόλο πχ που πρόκειται για έναν πλέον ηλικιωμένο, πιεσμένο και απογοητευμένο άνθρωπο να του προσδώσεις και κάποιο άλλο χαρακτηριστικό το οποίο θα σε οδηγήσει στην απάντησή τους. Έχει πολύ ενδιαφέρον γιατί ο τρόπος που το ανέλυσες σου δίνει πολλά πράγματα να διαπραγματευτείς!!!
Απο τη δικιά μου μεριά, η κυψέλη, ο λαβύρινθος και όλα αυτα τα βιβλία ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ γνώσης (αν έχω καταλαβει καλά) είναι κατασταση θρίλερ: πρώτον, γιατι είσαι ισοβια κλεισμένος σε ένα κελί με μια ασχολία που δεν ξέρεις αν θα θέλεις να την κάνεις, δεύτερον, γιατί αν έμπαινε κανείς ποτέ σε έναν λαβύρινθο το μόνο που θα προσπαθούσε είναι να ξεφύγει, και τρίτον γιατι όλα αυτά, όσο αχανές και να είναι το σύμπαν, σε καταδικάζουν σε μια γνώση χωρίς εμπειρία.
Έχω καταλάβει σωστά? Αν και η δημιουργία του σεναρίου και του χαρακτήρα σου μπορεί να μην έχει σχέση με την περιγραφή του Μπόρχες αλλά να τον αφορά/επηρεάζει ολη αυτή η θεωρία!.
Θα συμφωνήσω πως είναι πολύ ενδιαφέρουσα η παρομοίωση με τον τρόπο που λειτουργούν οι μέλισσες, και φυσικά πως η παρουσίαση είναι πολύ καλή. Ανάλογα με τις απαντήσεις που θα επιλέξεις να δώσεις στα ερωτήματα που θα θέτεις, θα προκύψουν πολύ διαφορετικοί χώροι. Δεν είμαι σίγουρη για αυτό που λέει ο Βασίλης πιο πάνω, καθώς θα το θεωρήσεις θρίλερ και θα προσπαθήσεις να βγεις από αυτόν λαβύρινθο μόνο αν ξέρεις ότι υπάρχει κάτι έξω από αυτό. Συγκρίνοντας τη Βιβλιοθήκη με το Σύμπαν, δεν είμαι βέβαιη πως ακριβώς θα γίνει αυτό. Μπορεί πάλι να γίνεται όπως στο Flatland: Θεωρείς δεδομένα μόνο όσα μπορείς να αντιληφθείς, άρα αν επιλέξεις να τον βγάλεις έξω από αυτή την κατάσταση, θα μπορούσες να το συσχετίσεις με το τι μπορεί να αντιληφθεί και για ποιο λόγο υπάρχουν οι περιορισμοί αυτοί. Ελπίζω να βοήθησα!
Συνοδοιπόρισσα σ΄ αυτό το μάθημα ... επειδή έχουμε επιλέξει το ίδιο θέμα δυσκολεύομαι να σου δώσω κάποια συμβουλή για το πως να συνεχίσεις, καθώς αισθάνομαι πως θα είναι σαν να σε καθοδηγώ προς τη δική μου οπτική ! Ωστόσο πρέπει να πω πως μου άρεσε πολύ η παρουσίαση σου και βρήκα ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα την παρομοίωση σου με τις μέλισσες ... Καλή συνέχεια !
Πολύ ενδιαφέρουσα η σκέψη να τοποθετήσεις τον χώρο έξω από τη βιβλιοθήκη (παράσιτο?). Πράγματι, τα ερωτήματα που θέτεις μπορούν να απαντηθούν με πολλούς τρόπους. Όταν αναφέρθηκες στο σχήμα της κυψέλης ήρθε στο νου μου ο άνθρακας, οι χημικοί δεσμοί, η διπλή έλικα και οι μεταλλάξεις του DNA. Καλή συνέχεια με τις αποφάσεις που θα πάρεις!!!
αναλυτική και περιγραφική αρχή, που θα γίνει πολύ ενδιαφέρουσα καθώς θα απαντώνται σιγά σιγά τα ερωτήματα που έθεσες στο τέλος.. Καλή συνέχεια!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιαβάζοντας την ανάλυση σου μου γεννήθηκε η σκέψη πως ο βιβλιοθηκάριος-χαρακτήρας έχει οικουμενικό χαρακτήρα. Είναι ο κάθε άνθρωπος που κουρασμένος από την ατέρμονη αναζήτηση νοήματος στη διάρκεια του βίου του πλησιάζει στο τέλος της ζωής του αναζητώντας την ηρεμία. Μπορείς να σκεφτείς το χώρο στις διαφορετικές φάσεις της ζωής του που αναζητά διαφορετικά πράγματα το νόημα της ζωής του αρχικά, τη γαλήνη αργότερα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ ωραία η παρουσίαση του έργου και ενδιαφέροντα τα συμπεράσματα- ερωτήματα στα οποίς καταλήγεις και με τον καιρό θα απαντηθούν. Μέσα από το έργο του Borges περιγράφεται κάθε άνθρωπος και η περιπλάνηση του στον κόσμο. Ορισμένες πρώτες απαντήσεις ίσως βρεθούν αν προσδώσεις ορισμένα χαρακτηριστικά στον χαρακτήρα σου- βιβλιοθηκάριο ( π.χ. ανήσυχο πνεύμα άρα και επιθυμία ικανοποίησης των πνευματικών του ανησυχιών).
ΑπάντησηΔιαγραφήΜου αρέσει πολύ το κομμάτι που αναφέρεσαι στη συσχέτιση με τις μέλισσες. Είναι πολύ ενδιαφέρον ο τρόπος που οργανώνονται και συστηματοποιούνται. Στη σημερινή εποχή η πληθώρα των πληροφοριών και των απαιτήσεων απαιτεί συστηματική οργάνωση(μηχανοργάνωση, μηχανογράφηση, ''τακτοποίηση'', συστηματικοποίηση). Νομίζω πως όπως και να συνεχίσεις το θέμα θα ήταν χρήσιμη μια αντίστοιχη λογική αναπαραστασης συστηματοποιημενη με διαγράμματα και οργάνωση της πολυπλοκότητας. Επίσης να πω , εξαιρετική παρουσίαση με χαρακτήρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια την παρουσίαση συμφωνώ πάρα πολύ και σκεφτομουν τις ίδιες λέξεις! "Εξαιρετική" και "με χαρακτήρα"!
ΔιαγραφήΒρίσκω πολύ πετυχημένη την περιγραφή που κάνεις μέχρι να αποδώσεις τις ερωτήσεις-συμπεράσματα. Κατά τη γνώμη μου τα ερωτήματα αυτά μπορούν να απαντηθούν με πολλούς τρόπους γι αυτό θα πρέπει ίσως εσύ να δώσεις το δικό σου στοιχείο σε όλη την ιστορία και παρόλο πχ που πρόκειται για έναν πλέον ηλικιωμένο, πιεσμένο και απογοητευμένο άνθρωπο να του προσδώσεις και κάποιο άλλο χαρακτηριστικό το οποίο θα σε οδηγήσει στην απάντησή τους. Έχει πολύ ενδιαφέρον γιατί ο τρόπος που το ανέλυσες σου δίνει πολλά πράγματα να διαπραγματευτείς!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΔιαγραφήΑπο τη δικιά μου μεριά, η κυψέλη, ο λαβύρινθος και όλα αυτα τα βιβλία ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ γνώσης (αν έχω καταλαβει καλά) είναι κατασταση θρίλερ: πρώτον, γιατι είσαι ισοβια κλεισμένος σε ένα κελί με μια ασχολία που δεν ξέρεις αν θα θέλεις να την κάνεις, δεύτερον, γιατί αν έμπαινε κανείς ποτέ σε έναν λαβύρινθο το μόνο που θα προσπαθούσε είναι να ξεφύγει, και τρίτον γιατι όλα αυτά, όσο αχανές και να είναι το σύμπαν, σε καταδικάζουν σε μια γνώση χωρίς εμπειρία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχω καταλάβει σωστά? Αν και η δημιουργία του σεναρίου και του χαρακτήρα σου μπορεί να μην έχει σχέση με την περιγραφή του Μπόρχες αλλά να τον αφορά/επηρεάζει ολη αυτή η θεωρία!.
Θα συμφωνήσω πως είναι πολύ ενδιαφέρουσα η παρομοίωση με τον τρόπο που λειτουργούν οι μέλισσες, και φυσικά πως η παρουσίαση είναι πολύ καλή. Ανάλογα με τις απαντήσεις που θα επιλέξεις να δώσεις στα ερωτήματα που θα θέτεις, θα προκύψουν πολύ διαφορετικοί χώροι. Δεν είμαι σίγουρη για αυτό που λέει ο Βασίλης πιο πάνω, καθώς θα το θεωρήσεις θρίλερ και θα προσπαθήσεις να βγεις από αυτόν λαβύρινθο μόνο αν ξέρεις ότι υπάρχει κάτι έξω από αυτό. Συγκρίνοντας τη Βιβλιοθήκη με το Σύμπαν, δεν είμαι βέβαιη πως ακριβώς θα γίνει αυτό. Μπορεί πάλι να γίνεται όπως στο Flatland: Θεωρείς δεδομένα μόνο όσα μπορείς να αντιληφθείς, άρα αν επιλέξεις να τον βγάλεις έξω από αυτή την κατάσταση, θα μπορούσες να το συσχετίσεις με το τι μπορεί να αντιληφθεί και για ποιο λόγο υπάρχουν οι περιορισμοί αυτοί. Ελπίζω να βοήθησα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυνοδοιπόρισσα σ΄ αυτό το μάθημα ... επειδή έχουμε επιλέξει το ίδιο θέμα δυσκολεύομαι να σου δώσω κάποια συμβουλή για το πως να συνεχίσεις, καθώς αισθάνομαι πως θα είναι σαν να σε καθοδηγώ προς τη δική μου οπτική ! Ωστόσο πρέπει να πω πως μου άρεσε πολύ η παρουσίαση σου και βρήκα ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα την παρομοίωση σου με τις μέλισσες ... Καλή συνέχεια !
ΑπάντησηΔιαγραφήΒρίσκω εξαιρετική την παρουσίαση και πολύ σπουδαίο τον παραλληλισμό με τις μέλισσες και τα χαρακτηριστικά τους! Καλή συνέχεια!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ ενδιαφέρουσα η σκέψη να τοποθετήσεις τον χώρο έξω από τη βιβλιοθήκη (παράσιτο?). Πράγματι, τα ερωτήματα που θέτεις μπορούν να απαντηθούν με πολλούς τρόπους. Όταν αναφέρθηκες στο σχήμα της κυψέλης ήρθε στο νου μου ο άνθρακας, οι χημικοί δεσμοί, η διπλή έλικα και οι μεταλλάξεις του DNA. Καλή συνέχεια με τις αποφάσεις που θα πάρεις!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή