Τετάρτη 15 Οκτωβρίου 2014

Juan Munoz_conversation piece v


9 σχόλια:

  1. Πολύ ενδιαφέρουσες οι σκέψεις στις οποίες καταλήγεις και θα είχε ενδιαφέρον αν τις ανελυες περισσότερο συνδυάζοντας τες με κάποιες προρασεις-σκέψεις ως προς την "απεικόνιση τους"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ενδιαφέρουσες οι σκέψεις σχετικά με τις κοινωνιολογικές προεκτάσεις του έργου. Δεν κατανοώ πλήρως την έννοια του όρου αυτο-αντανάκλαση που χρησιμοποιείς στην ανάλυση του έργου. Μήπως θα μπορούσες να το εξηγήσεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οι σκέψεις που έκανες από τη μελέτη του έργου πιστεύω θα σε βοηθήσουν πολύ για την σύνθεση του χώρου στον οποίο "κινούνται" οι φιγούρες- χαρακτήρες. Καλό νομίζω θα ήταν να αναζητήσεις χαρακτηριστικά για την κάθε φιγούρα ξεχωριστά, και να λάβεις υπ'όψιν σου για το περιβάλλον στο οποίο βρίσκονται την ανικανότητα κίνησής τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η έμφαση στην αφήγηση μέσω της έκφρασης και των κινήσεων των φιγούρων, η δραματικότητα και η θεατρικότητα νιώθω ότι δημιουργεί πλάνα ή αλλιώς στιγμιότυπα σαν σκηνές σε ταινία βωβού κινηματογράφου. Ρίξε μια ματά σε αυτό το αρχείο: http://www.turnercontemporary.org/media/documents/Juan-Munoz-Conversation-Piece-III-background-resource.pdf αν δεν το έχεις δει ήδη, νομίζω ότι βοηθάνε τα ερωτήματα ( discussion questions ) να βάλεις σε τάξη τη σκέψη. Ενδιαφέρον βρίσκω και το σημείο που ο ίδιος ο καλλιτέχνης αναφέρει: ‘It’s always been said that statues are blind. They are looking inwards, and that looking inwards automatically excludes the receiver, the person in front.’ Νομίζω πως αυτό είναι για μένα η αυτο-αντανάκλαση..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μέσα από τις σκέψεις σου μου κέντρισε περισσότερο το ενδιαφέρον η αδράνεια της σύγχρονης κοινωνικής μάζας η οποία συμβολίζεται από την ακινησία των γλυπτών! ίσως αυτό σε βοηθούσε κάπως στην εξέλιξη του έργου σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λακωνική και ταυτόχρονα ολοκληρωμένη ανάλυση!!!! Νομίζω πως θα είχε ενδιαφέρον η δημιουργία χώρου με κύρια αντιληπτικά μέσα την αφή και τη ακοή. Μιας και τα μάτια είναι καλυμμένα οπότε δεν υπάρχει όραση και η κίνηση στον χώρο είναι δύσκολή ή ανύπαρκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η αδράνεια της κοινωνικής μάζας είναι όντως αυτό που θεωρώ πολύ ενδιαφέρον και εγώ. Βέβαια, φαίνεται να μην έχουν εξαρχής τη δυνατότητα, αλλά υπάρχει η πρόθεση, καθώς οι φιγούρες συσχετίζονται. Ίσως θα ήταν πολύ έξυπνο να το δεις από την οπτική της Μαργαρίτας και να προσπαθήσεις να σχεδιάσεις κάτι που ίσως δεν είναι αντιληπτό κυρίως από την όραση, αλλά από την αφή και την ακοή. Δηλαδή χώρους με διαφορετικές υφές και υλικά που το καθένα κάτι συμβολίζει, και χώρους με αντίστοιχους ήχους ή απουσία θορύβου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εξαιρετικά ενδιαφέρον θέμα! Η έλλειψη εκφραστικότητας και η κυριάρχηση της σωματικής και ψυχικής παθητικότητας αποτελούν στοιχεία που εντοπίζονται κατά κόρον στην σημερινή κοινωνία. Αυτό που μου τράβηξε την προσοχή είναι ο τρόπος με τον οποίο έχει καταφέρει ο Munoz να αποδώσει αυτά τα χαρακτηριστικά στο έργο του. Η επιλογή του υλικού και κυρίως η μετατόπιση του κέντρου βάρους των μορφών μας κατευθύνουν απευθείας προς συγκεκριμένα συμπεράσματα και συναισθήματα. Επομένως θα μπορούσες να ''παίξεις'' με αυτές τις τεχνικές στον νέο χώρο που θα δημιουργήσεις! Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Στο συγκεκριμένο έργο βρίσκω αρκετά σημαντικό το στοιχείο της μετατόπισης του κέντρου βάρους, ο χειρισμός του οποίου πιστεύω θα έχει συνθετικό ενδιαφέρον! Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή